چگونه برای پرنده خود یک جفت انتخاب کنیم

 

 

 

سلام دوستان عزیزم ،

       یک موضوع مهم برای کسانی که یک پرنده تکی دارند انتخاب جفت برای پرنده است ، اکثر افرادی که پرنده را بخاطر زیبایی ،یا دستی کردن ،حرکات نمایشی و سخنگو کردن و.... نگهداری می کنند پس از گذشت یک سال یا بیشتر متوجه می گردند که پرنده اشان بالغ شده و نیازمند یک جفت است و بی قراری هایش بالاخره صاحب پرنده را به این نتیجه می رساند که باید برای پرنده اش جفتی تهیه کند دراین شرایط چکار باید کرد ، به عبارت بهتر ، ساده ترین و موثر ترین راه برای انتخاب جفت برای پرنده تان چیست ؟

      نکته مهم این است که اغلب پرنده های تکی به دلیل دور بودن از سایر پرندگان ، عادات غریزی اشان تا حدودی تغییر کرده و معمولا سخت جفت می خورند و اغلب والدین خوبی نیستند و... پس باید با دقت برای آنها جفت انتخاب کرد ، خوب می رسیم به قسمت هیجان انگیز موضوع یعنی راهکار که خیلی ساده است ، پرنده خود را به پرنده فروشی یا جایی که می خواهیم از آن پرنده را بخریم برده و بین چند پرنده ماده رها می کنیم تا خودش جفت خود را انتخاب کند معمولا این کار حد اکثر نیم ساعت زمان می برد ، پرنده همه پرنده های داخل قفس را ارزیابی نموده و همسری مناسب برای خود انتخاب می کند و شما خواهید دید بعد از یک دعوا مختصر بین این پرنده و جفت انتخابی یا رقباء احتمالی ، پرنده تان با نامزدش کنار هم قرار گرفته و یکی از دیگری درخواست خاراندن سر و یا رفتاری مشابه و ... از خود نشان می دهد ، این بهترین راهکار برای انتخاب جفت برای پرنده تان است  در صد موفقیت این روش بالای 75 درصد است البته شاید پرنده فروش در این روش مقدار پول بیشتری از شما بگیرد ولی به نظر من ارزشش را دارد ناگفته پیداست که راه های دیگری مثل دورآشنایی ، هم برای اینکار جواب می دهد ولی هدف از ایجاد این تاپیک بیان یک راه ساده و موثر است .

سرحال و پیروز باشید فرهادی 11-6-93


نظرات شما عزیزان:

Afshin
ساعت14:33---2 مرداد 1394

با سلام و خسته نباشيد.
من يه عروس خاكستري با صورت زرد رنگ دارم. ميخواستم بپرسم واسش چه ماده ايي بگيرم بهتره و جوجه هاشون قشنگ تر ميشه.   

فرهادی :

سلام دوست من ، 

فرمایش می کنید قشنگ بشوند ، قشنگی یک امر سلیقه ای است ، و احتمال دارد سلیقه من با شما فرق کند به هر حال اگر من بودم با ماده لوتینو (سفید ) جفت می کردم .

 

 



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: